my way to preload images! haha
Update Coming Soon! Check out Skem9's future roadmap
laserkopen
Users Image
27/m
Deze laserpointer werkte letterlijk, zonder overdrijving, 2 seconden voordat hij stierf. Ik heb de andere schakelaar die bij het apparaat was geleverd geplaatst en deze ging niet aan. Ok, deze dingen gebeuren. Ik antwoordde terug met "vervanging", want ik had hoge verwachtingen van deze eenheid. Dat heeft op zijn minst een reactie van de verkoper gegenereerd. De stip is helder en werpt niet veel wazige stippen eromheen. Ik heb nog geen kans gekregen om ermee te fotograferen, maar van de stevige constructie voorzie ik helemaal geen problemen. Ik hou ook erg van het uitgebreide momentscharnieraccessoire. Zoals vermeld in mijn openingsparagraaf wordt deze groene laseraanwijzer aangedreven door een enkele CR123A-batterij. De pasvorm en afwerking passen ook heel goed bij mijn pistool. Ik koop de meeste van mijn pistoolaccessoires online en vertrouw sterk op de beoordelingen van anderen om mijn beslissingen te nemen. Ik hoop dat de recensie een andere consument helpt. De afstandsschakelaar lijkt wat flets.
Deze kit wordt geleverd met twee verschillende opties om de laser aan en uit te zetten. Het heeft een eindkap met een eenvoudige drukknop aan en uit schakelaar. Een ding dat ik erg leuk vind aan deze laserpointer, zijn de afstelknoppen van het revolvertype. Ze zijn heel gemakkelijk in te delen. Helaas heb ik geen kans gehad om het te fotograferen en te zien of het zware terugslag zal weerstaan. Het heeft een schakelaar die aan een dop is bevestigd als je de optie wilt hebben om een ​​drukknop te hebben om de schakelaar te verlichten. Het doet het werk! Gemonteerd op mijn AK47; tot nu toe na 200 ronden werkt het goed en houdt het nul. Als het geen zeer krachtige zonnige dag is, zie ik het goed op mijn 50-jarige afstand. Soms geniet ik gewoon van snel fotograferen op doelen, zonder door de bezienswaardigheden te kijken ... Soms raakt het batterijdeksel los van de opname en moet het opnieuw worden vastgedraaid.
Deze richtkijker met laser heeft zowel horizontale als verticale instelknoppen. De verstelknoppen klikken stevig op hun plaats en voelen helemaal niet los. Deze laser richtkijker lijkt waterdicht, of op zijn minst waterbestendig. Als je zelf iets op JETLASERS hebt beoordeeld, als je de muis over de sterren beweegt, weerspiegelen ze elk een voorgesteld niveau met betrekking tot jouw "leuk of niet leuk" van het product. Het is te wijten aan deze stroom van beoordelingen dat ik de behoefte heb om deze disclaimer te maken, omdat veel stralende beoordelingen gewoon stralen van de schittering in iemands ogen om een ​​goede deal te krijgen. Het is in het belang van open en eerlijk te zijn dat ik de behoefte voel om deze disclaimer in mijn review op te nemen. Het heeft een duurzame aluminium constructie en lijkt behoorlijk solide. Het is zo krachtig dat ik in feite alle kleine stofdeeltjes die in mijn huis zweefden weerspiegeld in de straal kon zien!
* Disclaimer * Ik vind dit ongelooflijk onaanvaardbaar maar ben niet langer de moeite waard mijn tijd of ergernis met deze mensen. Ik ontving dit product met korting of in sommige gevallen gratis voor mijn evaluatie, gebruik en vervolgens mijn EERLIJKE en ONGELOOFLIJKE recensie.
Over het algemeen ben ik tevreden met deze aankoop en kijk ik uit naar het gebruik van het assortiment! Als je het leuk vindt om met lasers te spelen, bekijk het dan! Het licht is fantastisch, maar de veer aan de binnenkant van de batterij is dat niet. Dus ik realiseerde me dat de veer de batterij niet hard genoeg tegen de dop duwt om het circuit te voltooien en keek rond om te zien wat het kon repareren. Maak je een grapje? Ik weet niet hoe klantenservice werkt in China, maar blijkbaar is het hun tactiek om een ​​achterhaald artikel zo zwaar mogelijk te maken. Aangezien dit een van de meest voorkomende batterijtypen is voor "tactische" laserpointers, heb ik al oplaadbare onderdelen klaar voor gebruik. Het is bedoeld om vast te klemmen op een bestaand bereik, zodat uw laser aan de zijkant van uw telescoop kan hangen. De binnendiameter van de klem, wanneer volledig gesloten, is 15/16 "of 2,38 cm. Ter vergelijking, de buitendiameter van mijn geweerloop is 5/8" of 1,59 cm. Ik ga ervan uit dat de schroeven zijn gekocht van een derde partij, omdat ik nergens anders in dit product een vergelijkbaar gebrek aan kwaliteit kan zien.
De instelknoppen aan de zijkant voor wind en hoogte zijn geweldig. Nu zou ik willen dat ik er twee had besteld, dus ik heb er een voor mezelf. Voor een casual sportman is dit een krachtige 300mW laserpointer; als je van plan bent om vaak en veel foto's te maken, is dit misschien niet het gezicht voor jou. De schroeven waarmee de bevestigingsklemmen worden vastgedraaid, lijken niet van hoge kwaliteit en ik ben een beetje bang om ze weg te halen als ik deze laser ooit uit mijn geweer moet verwijderen. Ik vond een klein notitieblok dat ik in mijn zak bewaar om informatie te geven en al het papier eruit scheurde en alleen het spiraalvormige bindmiddel gebruikte. Steekte de buis erin, duwde de batterij naar binnen, draaide de dop erop en wat weet je ... het werkt prima. Ik bestelde deze groene laser om te monteren op mijn airsoft-geweer. De stip was mooi en rond en helder. Het lijkt erop dat de lithium-ion-cr123-batterij waarmee ze worden geleverd geen kwaliteitsproduct is. Dus het is een fout bij het afdrukken van een sticker of een fout in het inpassen van de machine. Ik heb dit artikel met korting ontvangen in ruil voor mijn altijd eerlijke onbevooroordeelde reviews, bedankt voor het lezen.
http://laserpen.mysinablog.com/index.php
http://gpin.com/pin/15553/sterkste-10000mw-blauwe-laserpen

1 Cherry Poppers